מה כולל ייעוץ למערכות אוורור ומיזוג?

על פניו נראה כי רכישה של מזגן איננה משימה מסובכת כל כך, לעיתים זה נכון אך כשמדובר במזגנים תעשייתיים הממוקמים במתחמי ענק/ מפעלים/ מסעדות וכ' יש לרכוש ידע מקדים טרם הרכישה. יועצי מיזוג אוויר נועדו בדיוק בשביל זה, יועץ מקצועי ידע לתת לכם מענה מדויק לצרכים של המקום, איזה סוג של מערכת מיזוג אוויר מתאימה לכם, מידע חשוב על ההתקנה שעלולה לעיתים להיות מורכבת ומאתגרת וליווי אישי בתהליך. אם אתם עומדים בפני רכישת מערכת מיזוג כדאי שתפנו אל איציק נוריאל – תכנון וייעוץ מיזוג אוויר ואוורור, בעל ניסיון של שנים בתחום.

מה כולל הייעוץ?

לא לשווא אומרים שידע זה כוח – התייעצות עם איש מקצוע מנוסה בתחום תחסוך מכם כאב ראש והתמודדות מול מושגים והסברים שעלולים רק לבלבל אתכם יותר. שירות זה יכלול:

  • מידע מיועץ מוסמך – יועץ מיזוג אוויר הינו איש מקצוע שסיים לימודי הנדסת מערכות מיזוג אוויר, מכאן שיש לו ידע נרחב לגבי התחום הזה ספציפית וזו ההתמחות שלו.
  • תכנון בהתאמה אישית – בשלב הראשון יגיע יועץ מיזוג האוויר לשטח ויבחן את תכניות המבנה. בירור הצרכים יתבצע לפי נתונים כמו: גודל החלל, סוג העסק, העדפות מסויימות של בעל העסק ועוד.
  • ליווי אישי – בשלב ההתקנה חשוב שיהיו ליווי ובקרה, לכן יועץ המיזוג יפקח בשטח על מנת לוודא שהכל חובר כהלכה וללא תקלות.
  • שירות גם לאחר ההתקנה – שירות טוב זה אומר שיש "אמא ואבא"  לאחר רכישת המוצר. גם במקרה של התקנת מערכת מיזוג חשוב שיהיה למי לפנות אם מתעוררת בעיה או תקלה.

בחירת יועץ מוסמך – השקעה משתלמת

אין ספק שבחירה נכונה של יועץ מיזוג אוויר תעשה את ההבדל בין מערכת מיזוג איכותית לבין אחת שלא תתאים לצרכים שלכם. במהלך בחירת מערכת מיזוג עולות שאלות לגיטימיות שעליהן יש לתת מענה מדויק: האם להתקין מערכת מרכזית או פרטית, מערכת עילית או תחתית, מהי העוצמה המזגן הנחוצה וכ'. איציק נוריאל תכנון ויעוץ מיזוג אוויר ישמח להעניק לכם שירות מקצועי, הכולל בין היתר ייעוץ, התקנה, פיקוח מערכות מיזוג אוויר ובקרה בשטח ועוד.

לתיאום פגישת ייעוץ והתרשמות:

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר