סוגי מערכות מיזוג אוויר

אחד הדגשים הראשונים עליו אנו נשענים ברכישת דירה חדשה, או הקמת עסק חדש, הוא התקנתן של מערכות מיזוג אוויר מתקדמות. אנחנו לא מדברים רק על כאלו שיחממו או יקררו את המבנה בצורה יעילה, אלא גם על מערכות שנועדו לשמור על תנאי אקלים מתאימים לחלל, כמו טמפרטורה, לחות, ניקיון ועוד, כדוגמת מערכות מיזוג תעשייתיות.

סוגים שונים של מערכות מיזוג אוויר

מה ההבדל בין מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות אלו למערכות הרגילות שאתם מכירים? ובכן, בעוד שמערכות מיזוג האוויר הביתיות מתמקדות בקירור או חימום, המערכות התעשייתיות שומרות על טמפרטורה ולחות מתאימים בחלל התעשייתי, על מנת לאפשר למכונות לעבוד, ולפנות עשן, ריחות וחלקיקים שעלולים לקלקל את המכונות, ואף לפגוע בבריאות העובדים. בנוסף לכך, מערכות אלו משרתות גם צרכים תעשייתיים נוספים כגון יצירת חדרים נקיים לייצור חלקיקים רגישים, אותם ניתן לייצר אך ורק בסביבה ברמת ניקיון גבוהה במיוחד, כדוגמת תעשיית התרופות, רוקחות, אלקטרוניקה ועוד.

בין סוגי מערכות מיזוג האוויר ניתן למצוא:

  • יחידות מיזוג עצמאיות – מערכת מיזוג עבור חללים קטנים, חדרים או משרדים ועד לאולמות. היתרון ביחידות אלה בעלות התקנה נמוכה. החיסרון עלות אחזקה וחיסכון באנרגיה.
  • VRF זוהי מערכת מתקדמת בעלת יתרון בתחום החיסכון באנרגיה. בקרה חכמה על המיזוג, ושליטה על המאיידים השונים במערכת, מאפשרים לבעל המקום לחסוך באופן משמעותי באנרגיה ובהוצאות.
  • מערכות קירור מים – מערכת המייצרת אספקת מים קרים באופן שוטף. כיצד זה מתבצע? המערכת שואבת את האוויר החם המצוי בחלל, ובעזרת מים קרים ותהליכים שונים פולטת אותו החוצה לחלל כאוויר קר.
  • מערכות אוורור וסינון – מערכות הקירור לעיתים אינן מספיקות, וקיים צורך לפנות את העשן הנפלט מהמכונות התעשייתיות. לא מדובר רק בצורך של מפעלים, אלא לעיתים גם במסעדות, מלונות, מעבדות ועוד.
  • מערכות פינוי עשן – אחת מדרישות בטיחות באש בחללים מעל 500 מ"ר או חללים לאחסון חומרים דליקים, זה פינוי עשן מאולץ. תכנון מערכות פינוי עשן דורש עמידה בתקנים כדוגמת ת"י 1001 על חלקיו השונים

איציק נוריאל תכנון וייעוץ מקצועי

נעים מאוד, שמי איציק נוריאל ומזה שנים שאני עוסק בתחום הנדסת מיזוג האוויר. אני יודע, בדרך כלל כשהמזגן שלכם מתקלקל אתם רצים להחליף אותו. ואם אתם עומדים בפני פתיחת עסק בטח לא שמעתם על האפשרות הזו, אך דעו כי ייעוץ בנושא מיזוג האוויר יוכל בסופו של דבר לחסוך לכם לא מעט כסף ואנרגיות על המערכות שתתקינו אצלכם במבנה. יחד, נבין מהם בדיוק הצרכים והדרישות שלכם ונתאים עבורכם את המערכת המושלמת עבורכם. פנו עוד היום אל איציק נוריאל תכנון וייעוץ והבטיחו לעצמכם, טמפרטורה נעימה ואוויר נקי במיוחד!

לתיאום פגישת ייעוץ והתרשמות:

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר